Wednesday, November 3, 2010

Nak kahwin?! Alhamdulillah

Assalamualaikum..

Alhamdulillah sampai juga ke Um harini. Cuaca sejak akhir-akhir ni selalu hujan. Berkenderaan tidak berbumbung ni banyak risiko yang saya kena hadapi, lebih-lebih lagi di musim hujan sebegini, kadangkala terpaksa berteduh di bawah jambatan jika hujan begitu lebat. Apapun, ini asam garam dan pengalaman kehidupan saya dalam menuntut ilmu.

Seronok mendengar kawan-kawan yang nak kahwin ni. Tambahan sekarang dah nak masuk musim cuti sekolah yang mana memang sinonim dengan musim perkahwinan. Dikesempatan ini saya nak mengucapkan tahniah kepada sehabat-sahabat yang telah sedang dan akan berkahwin tak lama lagi ^_^, samada teman-teman dari bumi Urdun, Mesir, Morocco dan juga Malaysia. Terima ksih juga buat mereka yang sudi menjemput ke walimah masing-masing. Apapun semoga kalian dikurnikan kehidupan rumahtangga yang harmoni dan menjalankan tanggungjawab dengan rasa cinta dan amanah.





Untuk kak Fadhilah dan suami, dan yang akan datang kak safiyah dan senior Anhar , moga ikatan yang dibina akan kekal hingga ke syurga. Ameen. Bagi mereka yang belum samapai seru lagi (termasuk diri sendiri) sama-sama lah berdoa yang terbaik untuk kehidupan di dunia dan akhirat.

No comments: