Tuesday, June 1, 2010

Iklan Penting !!!

assalamualaikum..

sekali lihat warnanya memang menarik.. kata orang kasutnya selesa, tapaknya lembut..Adik saya juga termasuk mereka yang membeli dan menggemarinya.. ya kasut Croks




Tapi AWAS.. Cuba perhatikan ini..




Anda dapat lihat dan nilai kan.. fikir la kembali.. betapa halusnya cara Golongan Yahudi dan bukan Islam menghina Islam..

Malam kelmarin saya dipanggil oleh makcik saya ke rumahnya (jiran sebelah je).. anak-anaknya menyuruh saya melihat lambang buaya pada kasut mereka. Pada mula saya tak faham apa yang mereka cuba buat, tapi bila diteliti lambang yang ada memang jelas, lebih2 lagi kasut croks mereka ni yang tiruan punya (ops kak ngah terbocor rahsia pulak) jadi lebih jelas lambang buaya yang diterbalikkan bertulis kalimah Allah sebenarnya dan tanda sabdunya juga jelas..

Saya balik ke rumah dan cuba melihat pada kasut adik saya (bezanya yang ini oroginal - katanya) walaupun kurang jelas tetapi tulisan kalimah Allah tetap jelas di tapak kasut tersebut..

Tiba-tiba terfikir, di pasar Stadiun Shah Alam, ramai pembeli kasut ini adalah Melayu yang beragama Islam.. Masya Allah..

apa yang mampu sekarang, kita sampaikan lah pada orang di sekeliling kita tentang apa yang berlaku.. Moga di masa hadapan kita lebih berhati-hati..

:: Ya Allah ampunilah dosa-dosa kami yang menzalimi diri ini Ya Allah.. Peliharalah Agama dan Iman ini Ya Allah ::

No comments: